آخرین اخبار مرکز

برگزاری دوره آموزشی اندروید در 50 ساعت


اندروید چیست :

اندروید به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. اندروید Open Source(متن باز) است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از Android SDK برنامه های مختلفی برای این سیستم عامل ارائه دهند. در واقع اندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی تولید کنند که از تمام ویژگی های یک گوشی هوشمند استفاده کنند. اندروید به معنای واقعی باز است،یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند.اندروید امکان استفاده از توابع داخلی گوشی موبایل همچون شماره گیری،فرستادن SMS و...یا استفاده از دوربین گوشی را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن های قدرتمند و کاربردی برای کاربران بسازند.

ویژگی‌های اندروید:

۱-اندروید تمامی‌تکنولوژی‌های اتصال شامل GSM/EDGE, CDMA, EV-DO, UMTS, بلوتوث و وای-فای را پشتیبانی می‌کند.

۲-اندروید از فرمت‌های مختلف فایل‌های مالتی مدیا مثل MPEG-4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG, PNG, GIF پشتیبانی می‌کند.

۳-اندروید برای ارسال پیغام‌های متنی یا همان اس ام اس (SMS) از فرم‌های SMS, MMS و XMPP پشتیبانی می‌کند.

۴-مرورگر موجود در اندروید بر اساس فریم ورک منبع باز  WebKitتوسعه یافته است.

۵-اندروید برای ذخیره داده‌ها و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی سبک از نرم افزار SQLite استفاده می‌کند.

۶-تمام برنامه‌های اندروید باید به زبان جاوا نوشته شوند. برای اجرای برنامه‌های جاوا روی این سیستم عامل، کدهای جاوا به کدهایDalvikتبدیل می‌شوند و سپس روی ماشین مجازی جاوا (Dalvik virtual machine) اجرا می‌شوند.

۷-ابزارهای مختلف اندروید برای توسعه دهندگان به راحتی در دسترس است و توسط شرکت گوگل پشتیبانی می‌شوند. این ابزارها شامل کتابخانه‌ها، خطایاب، شبیه ساز گوشی و یک پلاگین برای اکلیپس است.

۸-اندروید از ماژولهای مختلف همچون جی پی اس و دوربین‌های متنوع پشتیبانی می‌کند.

۹-تصاویر و فایل‌های گرافیکی بوسیله OpenGL پردازش می‌شوند که کیفیت بالاتری خواهند داشت.

سرفصل مباحث: (مباحث مبتدی)

بخش اول(یک شروع پر سرعت):

نصب و آماده سازی محیط برنامه نویسی

راه اندازی Emulator و اتصال Device

ساخت اولین پروژه

اولین پروژه چگونه کار کرد!

طراحی لایه های پیچیده

کد گذاری رنگ

Import/Export پروژه ها

بخش دوم(مقدمات برنامه نویسی جاوا):

آشنایی با متغییر ها در جاوا

عبارات کنترل شرط if و switch

حلقه های کنترلی for,while,do

چند تمرین عملی الگوریتم برای جاوا

مقدماتی دیگر از برنامه نویسی جاوا

بخش سوم(مقدمات رابط گرافیکی):

استفاده از UI اندروید در جاوا

بکارگیری عناصر گرافیکی

منابع هنری پیشرفته

بخش چهارم(مقدمات شی گرایی):

شی گرایی را درک کنیم!

مقدماتی دیگر از شی گرایی

مباحث مقدماتی

بخش پنجم(کنترل برنامه):

ارتباط بین Activity ها

از چرخه اجرا بیشتر بدانیم!

استفاده از Menu و Dialog

بخش ششم(آرایه ها):

آرایه ها

بخش هفتم(وقت عمل است):

پروژه-تبدیل واحد

پروژه-ماشین حساب

پروژه-بازی tic tac toe

پروژه-بازی Hangman

بخش هشتم(ختم دوره مقدماتی):

بهتر بنویسیم!

عیب یابی کنیم!

گامی فراتر با Interface ها

مباحث متوسط

بخش نهم(همزمانی):

برنامه نویسی همزمانی(Concurrent)

پروژه-شمارش گر معکوس

بخش دهم(کنترل لیست):

استفاده از ListView

بخش یازدهم(برنامه نویسی Server Side):

دریافت سورس نمایشی یک سایت

آماده سازی محیط توسعه Web

ساده ، قوی ، استاندارد با JSON

بخش دوازدهم(یک نرم افزار Server Base):

پروژه- Note

بخش سیزدهم(ساخت کنترل های سفارشی):

کنترل سفارشیSpinner

کنترل سفارشی Circle Progress

کنترل سفارشی Bouncing Ball

باران!

ترسیم نمودار

بخش چهاردهم(بانک اطلاعات):

استفاده از بانک های اطلاعات SQLite

بخش پانزدهم(دانلود فایل و تصویر):

دانلود فایل از اینترنت / سرور

ListView و تصاویر پر حجم آنلاین!

یک Downloader تمیز و اصولی

بخش شانزدهم(پروژه مارکت اندروید):

پروژه مارکت-طراحی

پروژه مارکت-تست با بانک Local

پروژه مارکت-اتصال به بانک آنلاین

پروژه مارکت-دانلود لوگو و فایل

بخش هفدهم(جمع آوری اطلاعات):

استفاده از Preference

کشف وضعیت دستگاه

استفاده از Google Map

دسترسی به Sensor ها

بخش هجدهم(ابزار نویسی):

آشنایی با Batch File

Batch تبدیل منابع هنری

Decompile Batch و محافظت از برنامه

مباحث پیشرفته

بخش نوزدهم(فایل سیستم):

فایل فرمت های اختصاصی

کتابخانه کپی فایل

بخش بیستم(راه کارهای پیام کوتاه):

دریافت و ارسال SMS

بخش بیست ویکم(گرافیک پیشرفته):

زیباتر ، نرم تر و داینامیک تر بسازیم!

استفاده از Sliding Menu

پروژه اسلایدر تصویر

نمایش محتویات HTML

بخش بیست و دوم(صوت و تصویر):

Capture دوربین

یک Video Player ساده

یک Sound Recorder ساده

بخش بیست و سوم(شبکه های ارتباطی):

پروژه Chat داخل شبکه

بخش بیست و چهارم(تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی):

استفاده از Java Reflection

بخش بیست و پنجم(سرویس های اندروید):

استفاده از Alarm Manager

Push Notification اختصاصی

بخش پروژه های اضافه(این قسمت در صورت اضافه آمدن زمان ارائه میشود):

ماژول وب سرویس

بازی 2048

کتاب بسازیم

پروژه خبر خوان

تاریخ شمسی

مهلت ثبت نام :

مهلت ثبت نام تا 94/1/27 می باشد.

تاریخ شروع کلاس 94/1/29 لغایت 94/3/27 به مدت 2 ماه

گروه بندی دوره :

گروه یک :

یکشنبه ها 17 الی 20

چهار شنبه ها 17 الی 20

گروه دو :

دوشنبه ها 17 الی 20

پنجشنبه ها 14 الی 17

هزینه ثبت نام در دوره :

هزینه قابل پرداخت برای شرکت در دوره 250000 تومان میباشد.

ثبت نام اولیه شما عزیزان هزینه ای نخواهد داشت.پس از ثبت نام از تاریخ 94/1/17 تا قبل از شروع کلاس با شما دوست گرامی تماس گرفته خواهد شد.

شرایط ویژه :

-         پرداخت هزینه ثبت نام در 2 قسط به صورت چکی امکان پذیر میباشد.

-         30 درصد تخفیف در صورت عضویت در مرکز (برای شرایط عضویت کلیک کنید)

-         در صورتی که پس از اتمام هفته اول کلاس(دو جلسه اول) از کیفیت کلاس ناراضی بودید هزینه شما کامل برگردانده خواهد شد.

-         برای سهولت در یادگیری شما همه جلسات آموزش ضبط شده و در پایان هر کلاس در اختیار شما قرار میگیرد.

-         این دوره همراه با ارائه مدرک معتبر می باشد.

-         از دانشجویان نمونه در آخر دوره دعوت به همکاری خواهد شد.

پاسخ گویی به سوالات :

شماره تماس با کارشناسان مدیریت آموزش : 36616753  - 031